• پنج شنبه،26 فروردین 1400
  • ورود
   
    • بخش های خبری
    •  
      منبع خبر :
      تعداد بازدید: 96
      کد: 201674
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
      عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد با حضور در مرکز 137 مطرح کرد:

      شهرسازی نوین در راه توس

      عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه ما از ابتدای این دوره مدیریت شهری به دنبال رفع مشکلات محدوده توس بودیم، گفت: اکنون با تصویب سند راهبردی توس در شورای عالی معماری و شهرسازی کشور، به صورت رسمی، سه هزار و 600 هکتار از اراضی توس جزو شهر مشهد شد و امیدواریم در ادامه راه، شهرداری بتواند بدون مانع، به ارائه خدمات در این محدوده بپردازد و شهرسازی نوین نیز در توس حاکم شود.
      شهرسازی نوین در راه توس

      به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، علیرضا شهریاری در «چهارشنبه پاسخگویی» این هفته، با حضور در مرکز ارتباطات مردمی 137، پاسخگوی درخواست‌ها، انتقادات، پیشنهادها و سئوالات شهروندان بود و در حاشیه این پاسخگویی 2 ساعته، اظهار کرد: طرح جامع و طرح های تفصیلی شهر مشهد بسیار قدیمی بوده و نیازمند بازنگری است؛ جمعیت شهر در حال افزایش بوده و چاره‌ای جز ساخت و ساز مسکن نداریم که یا باید به صورت افقی شهر را توسعه داد و یا باید ساخت و سازها عمودی باشد که بنا شده است ساخت و ساز بیشتر از 7 طبقه در شهر صورت نگیرد لذا ناچار به توسعه افقی شهر و به دنبال آن، توسعه راه های ارتباطی هستیم.

      وی خاطرنشان کرد: ما از ابتدای این دوره مدیریت شهری، با تشکیل کمیسیون ویژه توسعه و بهسازی توس، به دنبال رفع مشکلات محدوده توس بودیم که اکنون با تصویب سند راهبردی توس در شورای عالی معماری و شهرسازی کشور، به صورت رسمی، سه هزار و 600 هکتار از اراضی توس جزو شهر مشهد شد و حال بعد از 31 سال، می توانیم تحولات عظیمی را در این محدوده شاهد باشیم، این مهم گام بزرگی برای حل مشکلات آسفالت و آب افتادگی معابر و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و صدور پروانه ساختمانی برای ساخت و سازهای شهروندان و در مجموع، پاسخگویی به آنهاست.

      رئیس کمیته نظارتی منطقه 12 ابراز امیدواری کرد که شهرداری بتواند در ادامه راه بدون مانع، به ارائه خدمات در این محدوده بپردازد و شهرسازی نوین نیز در توس حاکم شود.

      شهریاری در ادامه  به تشریح اهمیت مرکز 137پرداخت و گفت: اگر ما وظیفه اصلی خود را پاسخگویی به موقع و مناسب به درخواست‌های مردمی 137 قرار دهیم، مراجعات شهروندان به شهرداری و به تبع آن، سفرهای درون شهری کاهش می یابد.

      وی در پایان تاکید کرد: باید مردم به این احساس برسند که در شهرداری و روابط عمومی آن، مرکزی به نام 137 وجود دارد که اگر کوتاهی و یا مشکلی را در بخشی از شهر یا شهرداری مشاهده کردند، می‌توانند با این مرکز ارتباطات مردمی تماس گرفته و مطمئن باشند در سریع ترین زمان، مشکل آنها پیگیری شده و از مرجع مربوطه، پاسخ مشکل و زمان حل این مشکل دریافت و به شهروند اعلام می شود، عملا 137 بهترین پل ارتباطی میان شهروندان و مدیریت شهری است.

       

      تعداد بازدید: 96
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
  •     بازدید کنندگان امروز : 943    بازدید کنندگان دیروز: 2910    کل بازدید ها : 6,440,898
  • کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری مشهد می باشد.
    تامین و به روزرسانی محتوای این سایت توسط شورای اسلامی شهر مشهد انجام میگردد.
    طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد